🐣🍀Velikonoční dárek STUHY NA POMLÁZKU ZDARMA při nákupu nad 1500 Kč (od 18. do 24.3). 🐣🍀 Zavřít
Volejte +420 604 444 909 (Po-Pá 9-17 h.)
Měna: 
Košík je prázdný

Často kladené otázky

1) Nákup

 

  • Jak postupovat při nákupu na KvalitníDeštníky.cz?

Fungujeme jako e-shop a objednávku je možné provést přes naše webové stránky, na kterých se právě nacházíte. Vyberete si zboží a kliknete na tlačítko "Vložit do košíku". Jakmile budete mít vše vybrané, přejdete přímo do nákupního košíku, kde si zvolíte způsob dopravy a platby, vyplníte osobní údaje a objednávku potvrdíte. Po odeslání objednávky Vám od nás na e-mail přijde potvrzení + SMS zpráva. Pokud Vám toto potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás. V případě, že si nevíte s objednávkou v e-shopu rady, pošlete nám ji prosím e-mailem na info@kvalitnidestniky.cz, nebo nám zavolejte (+420 604 444 909).

O expedici Vaší objednávky Vás následně budeme infromovat e-mailem a SMS zprávou.

 

  • Jak deštníky posíláte?

Deštníky balíme výhradně do pevných kartonových krabic, aby byla zajištěna maximální bezpečnost při přepravě. Nepoužíváme žádné typy obálek (ani bublinkové). Deštníky posíláme různými přepravci - viz náš ceník přeprav.

 

  • Za jak dlouho budu mít balíček doma?

Zboží, u kterého je uvedena zelená dostupnost Skladem, standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Následující den, nejpozději do 48 hodin od expedice, by měla být Vaše objednávka doručena.

 

  • Jsem ze Slovenska, mohu nakoupit?

Ano. V horní části e-shopu vpravo si můžete přepnout měnu na EUR. V nákupním košíku pak vyberte požadovanou zemi pro doručení.

 

2) Doprava

 

  • Jaká je doprava?

Posíláme po celé České i Slovenské republice, včetně vybraných států EU. Používáme různé ověřené přepravní společnosti (Českou poštu, DPD, PPL, Zásilkovnu,...). Aktuální možnosti a ceny dopravy naleznete v přehledné tabulce.

 

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, přepravce Vám napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

 

  • Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, můžete. Sídlíme v Kuřimi u Brna, nemáme klasickou kamennou prodejnu, avšak Vaši objednávku si můžete po předchozí domluvě termínu u nás vyzvednout.

 

  • Zásilku jste si nestihli vyzvednout?

Pokud jste si nestihli vyzvednout Vaši objednávku z pošty či Zásilkovny a máte o ni stále zájem, můžeme Vám ji opakovaně nechat doručit. O vrácení Vás budeme informovat. V případě opakovaného zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného a to bankovním převodem. Po obdržení platby Vám zásilku znovu pošleme.

 

  • Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, je tu taková výhoda. V případě, že hodnota zboží v nákupním košíku překročí částku 2000 Kč, máte od nás dopravu zdarma. Zboží si můžete také vyzvednout bez placení dopravy a to po předchozí domluvě osobně u nás v Kuřimi u Brna.

 

3) Platba

 

  • Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, platební kartou online, bankovním převodem, nebo hotově v Kč při osobním odběru u nás v Kuřimi u Brna. Více o způsobech platby naleznete zde.

 

  • Platba kartou online se mi nezdařila, jak mám postupovat?

Pokud se Vám nepodařilo dokončit platbu kartou online, budete přesměrováni zpět na náš e-shop. Napište nám a my Vám pošleme e-mail pro opakovaný pokus. Případně si můžete sami způsob platby změnit.

 

4) Zajímá Vás...

 

  • Jsou deštníky opravdu tak kvalitní, jak uvádíte?

Ano, nabízíme výhradně kvalitní deštníky ověřených výrobců Doppler, Bugatti, S.Oliver, Knirps a Derby, kteří na trhu působí již několik desítek let a mají nulové reklamace. Téměř všechny deštníky jsou větruodolné, některé modely mají dokonce 5ti letou záruku.

 

  • Máte v nabídce testované deštníky?

Ano, celá řada deštníků v naší nabídce je testována ve větrném kanálu o síle větru 80-150 km/h. U deštníků tuto informaci uvádíme v jejich popise.

 

  • Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, u kterého je uvedena zelená dostupnost Skladem, je skladem u nás v Kuřimi u Brna a můžeme jej okamžitě expedovat.

 

  • Jaký je rozdíl mezi deštníky, které mají stejný název ale mají v názvu číslo? Např. S.Oliver Fruit Cocktail 25 a S.Oliver Fruit Cocktail 23.

Deštníky jsou stejné. Rozdíl je pouze a jen v barvách. Číslo v názvu deštníku je označení kolekce výrobcem.

 

  • Kontrolujete zboží před odesláním?

Ano. Každý deštník je před samotným zabalením zásilky zkontrolován. A to jak vizuelně, tak funkčně.

Nezmeškejte naše nové kolekce, soutěže i slevy!

Způsob platby a dopravy

KvalitníDeštníky.cz na Firmy.cz

Více než 2000 odběrných míst v České republice a na Slovensku

Spolupracujeme: Umělé vánoční stromky